Sunday 4 March 2012

Debat i fortë mes edit dhe Gentës gjatë tentativës për sqarim

Edi përpiqet që të sqarojë Gentën dhe të tjerët për shprehjet jo-etike të tij brenda shtëpisë, kundrejt banorëve të tjerë, nuk janë ofendime, por mënyra e tij e shprehjes në njerzit në afrimitet. Gentjana nuk i pranon jystifikimet e tij dhe midis tyre lind përsëri një debat që sa vjen e bëhet me tone me të larta.

Gentja i thotë Edit se ai nuk duhet t’ia thotë një fjalë të tillë asaj, as për koefidencë dhe për asnjë arsye tjetër në botë. Më pas ajo i thotë “unë kam qarë gjithë mbasditen dhe ti nuk erdhe 5-minuta që të më sqaroje”. Edi i thotë se ai ia ka thënë që në sekondën e parë arsyen dhe Genta e mohon. “S’ke ditur ta kuptosh” i thotë Edi Gentës dhe Genta i thotë “sqarimin ti ia dhe Mandit jo mua”. “Mund të ma thoshte kushdo, nga ti nuk e prisja. Një shpjegin një falje unë e kam pritur nga ty dhe ti nuk ma dhe” i thotë Getjana Edit.

Të dy debatojnë sepse Edgari irritohet nga fakti se Genta sipas tij nuk e ka trajtuar si të barabartë kur i përmendi faktin se ai ishte më i madh se të tjerët. Gentjana i thotë se ai nuk ka pse ta marrë për ofendim sepse kjo është një gjë e vërtetë. Edi i thotë “unë nuk lejoj njeri të më ofendojë dhe sa për atë shprehjen unë ia them edhe vëllait tim”. Genta duke e ngritur zërin më shumë se Edi, i thotë “unë nuk jam as vëllai jot askush tjetër që të më drejtohesh në atë mënyrë”.

Edi këmbngul se i ka kërkuar falje Gentës dhe ajo i përgjigjet “nuk të kam dëgjuar” duke shtuar më pas se ajo i kërkoi falje kur ai e mori për ofendim shprehjen e saj, ndërsa ai nuk e bëri një gjë të tillë.
Edi i jep fund debatit i nevrikosur dhe vazhdon t’i japë të drejtë vetes, por Genta e kundërshton. Banorët e tjerë ndërhyjnë për t’i dhënë fund debatit duke i kërkuar Gentës që të mos e vazhdojë më tej sepse situata u rëndua më shumë nga ç’pisnin. Liam i cili që ai që e nisi një debat të till edhe e mbyll duke ndryshuar temën e bisedës nëpërmjet një pyetje që i drejton Edgarit për të birin.
Kështu debati përfundon dhe bisedat ndryshojnë drejtim në tavolinën e ngrënies.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Edi Gentën try to clarify the terms and others for his unethical at home, against other people, not insults, but the way its expression in humans in close with. Gentjana not accept his jystifikimet between them arises again a debate that is becoming higher tone. Edit Genta says that he needs to say such a word to her, nor koefidencë and for any reason else in the world. Then she says "I have cried all afternoon and you do not come 5-minutes to explain more." Edi says he has said that the first sekondën Genta reason and denies. "You do not know to understand," says Edi Gentes and Genta says "explain to him and not me Mandi." "Can I say everyone, I did not expect from you. A shpjegin an apology I received from you and not me and "Edit Getjana says. The two argue for Edgari Genta chafes at the fact that his opinion has not treated as equals when it was noted that greater than others. Gentjana says he does not have to take offense because this is a real thing. Edi says "I do not allow anyone to insult me for the expression and how I say it even my brother." Genta raising his voice more than EDI, says "I am not thy brother no one else to turn me on that." Edi këmbngul that Gentes apologized and she responds "I have not heard," adding later she apologized when he got offended its expression, as he did so. Edi frayed ends debate and continues to give the righteous, but rejects Genta. Other residents intervene to end the debate by asking Gentes not proceed further because the situation was aggravated by ç'pisnin more. Liam that he who began a debate till the close of changing the topic of conversation through a question that directs Edgarit for her son. Thus ends the debate and discussions change direction at the dinner table.

No comments:

Post a Comment