Thursday 1 March 2012

Elvisi-Lenës: “Ke vendosur nëse mund të lidhemi?; S’po e bëj për lojë”

Genta shkon afër pishinës dhe i kërkon Liamit që të luajnë bashkë. Liami qesh teksa luan me top me Gentën dhe kjo e fundit, i thotë: “Sa qejf të kam kur qesh dhe kur je i gëzuar”. “Kështu më thonë edhe shokët në Gjermani”, shprehet Liami.

Atje ndodhen edhe disa nga banorët e tjerë, të cilët i shikojnë teksa luajnë e më pas marrin pjesë edhe ata në lojë.

Elvisi dhe Albulena qëndrojnë të ulur afër pishinës. Elvisi fillon ta “ngacmojë”, ndërsa luan me top. Albulena mendon se ai shprehet se e pëlqen atë, vetëm për efekt të lojës. “Jo për lojë. Unë për ty jam gati të futem në ujë”, shprehet Elvisi. Ajo thotë se vetëm kur është me të ai shprehet në këtë mënyrë, ndërsa kur janë të pranishëm edhe banorëte tjerë, ai druhet. “Unë nuk bie në sy se nuk e di se çfarë mendon ti”, shprehet Elvisi.

Ai e pyet Albulenën nëse ka vendosur që do të lidhet me të dhe Albulena i përgjigjet: “Është ende herët”. Elvisi i bën të ditur se mund të rrezikojnë që të dalin nga shtëpia të shtunën të dy dhe prandaj nuk duhet ta lënë për më vonë.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Genta runs near the pool and asks Liamit to play together. Liami laughs as he plays the ball with Gentën latter, says: "How to have fun and laughter when you're happy." "So tell me and friends in Germany," says Liami.

There are also some of the other residents, who watch as they play and then they also participate in the game.

Elvis and Albulena remain seated near the pool. Elvis begins to "harass" and plays with the ball. Albulena thinks that he says he likes it, just for the purpose of the game. "Not for the game. I'm ready for you to sink into the water, "says Elvis. It says that only when it is expressed in this way, and when present are other banorëte, he fears. "I noticed he did not know what you think," says Elvis.

He asks if there Albulenën set to be associated with and Albulena responds: "It's still early." Elvis makes it known that could threaten to leave the house on Saturday to two and therefore should not be left for later.

No comments:

Post a Comment