Sunday 11 March 2012

Erioni: “Elvisi nuk eliminohet këtë javë”

Pak më vonë Erioni fillon që të diskutojë më Françeskën në kopsht. Françeska, e cila ka dëgjuar debatin midis atyre të dyve, i kërkon Erionit që të mundohet ta kuptojë edhe ai Klaudjan sepse femrat i përjetojnë ndryshe gjërat. “Mos u zini se ju të dy më pëlqeni shumë mua”, i thotë Françeska. Më pas banorët fillojnë që të diskutojnë për banorin që mund të lërë shtëpinë gjatë spektaklit të natës së nesërme. Erioni ka krijuar mendim pozitiv për Elvisin dhe nuk mendon që të jetë ai banori që do të largohet. Ndërsa Françeska mendon se Elvisi ka qenë shumë pasiv dhe thotë se edhe mund të dalë.

Pak më vonë atje shkon Ermali dhe Elvisi dhe të katërt fillojnë të pinë birra dhe të bisedojnë me njëri-tjetrin, megjithëse ka ardhur mëngjesi.

Pak më vonë, Françeska dhe Ermali shtrihen në të njëjtin krevat, duke u puthur dhe duke u ledhatuar me njëri-tjetrin për minuta të tëra, ndërsa banorët e tjerë janë të gjithë duke fjetur gjumë.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:

Erion starts a little later to discuss more Francesca in the garden. Francis, who has heard the debate between those two, asks Erion that he tries to understand Klaudjan because women experience different things. "Do not take them both more than you liking me," says Francis. Then people begin to discuss the resident who can leave the house during the night the next spectacle. Erion has established a positive opinion to Elvis and think it may be resident to be removed. While Francis thinks that Elvis has been very passive and says that may arise.

A little later there goes Ermali fourth and Elvis and start to drink beer and talk with each other, although there come morning.

A little later, Francis and Ermali lie in the same bed, kissing and being caressed each other for whole minutes, while other residents are all're asleep.

No comments:

Post a Comment