Sunday 4 March 2012

Françeska-Arbërit për Ermalin: “Më pëlqente, por s’më pëlqen më”

Pak më vonë banorët dalin jashtë dhe fillojnë të diskutojnë për tema të ndryshme, të ndarë në grupe. Edgari, Liami dhe Ermali diskutojnë për futbollin. Erioni vazhdon të jetë në kuzhinë, duke gatuar.

Françeska rri e diferencuar nga banorët e tjerë me Arbërin dhe fillon të flasë me të në lidhje me Ermalin. Ajo tregon se për sytë e njerëzve mund të duket sikur ajo e pëlqen dhe i shkon nga mbrapa Ermalit, por në fakt nuk është kështu, sipas Françeskës. Ajo thotë se ai është i famshëm dhe për këtë arsye ajo e ka pasur qëllim të vetin që kur të hynte në shtëpi, të lidhej me të. “Më dukej tip menefrego dhe doja ta bëja për vete”. Ajo tregon se ka fjetur në një krevat me të, por nuk ka ndodhur asgjë më shumë sesa kaq. Françeska thotë se Ermali është djalë shumë i formuar dhe i ka të gjitha. Ndërkohë, Arbëri përfiton ta pyesë së ç’nënkupton ajo me ‘të gjitha’”. “Ka një shkollë, është i zgjuar, është djalë i mirë, gatuan”, shprehet Françeska. Ajo shton se një pjesë e karakterit të tij nuk i pëlqen, por gjithsesi ajo është sjellë mirë me të, në krahasim me djemtë e tjerë. Ajo thotë se pavarësisht të gjithave, asaj nuk i pëlqen tipi i tij dhe këtë gjë ia ka thënë edhe në sy. “Më pëlqente, por nuk më pëlqen më”, shprehet ajo për Ermalin.

Françeska thotë se ia ka shprehur këtë Ermalit, por ajo mendon se Ermali është më shumë i fokusuar në lojë. Ndërkohë që Liami afrohet, Françeska shprehet: “Sa të kem Liamin, nuk më duhet askush tjetër”.

Biseda midis dy banorëve vazhdon ehde për disa minuta.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
A little later people start to come out and discuss various topics, divided into groups. Edgari, Ermali Liami and discuss football. Erion continues to be in the kitchen, cooking.

Francis stands differentiated from other inhabitants of Arber and starts talking with her ​​about the meda. It shows that people's eyes may look like she likes and goes back meda, but actually is not so, according Françeskës. She says he is famous and therefore it has had its own purpose when entering the home, plugged it. "I looked menefrego type and like to do for themselves". It shows that he has slept in a bed with, but it was no more than that. Francis says the guy Ermali is formed and has all. Meanwhile, Arber's benefit to ask what does it with 'all' ". "There is a school, is smart, is good guy, cooks," says Francis. She adds that part of his character does not like, but it has been good to him, in comparison with other boys. She says that despite all, she does not like his type and he said it in the eye. "I liked, but I do not like me," she says meda.

Francis says that he has expressed this meda, but she thinks Ermali is more focused on the game. While approaching Liami, Francis says: "As I Liamin, I do not need nobody else."

Conversation between two people goes modes for several minutes.

No comments:

Post a Comment