Tuesday 6 March 2012

Françeska: “Asnjëherë s’kam pasur një lidhje të vërtetë”; Ermali: “Ti ua imponon meshkujve këtë sjellje”

Ermali dhe Françeska dalin në kopsht dhe nën tingujt e një muzike të qetë, fillojnë të bisedojnë. Françeska tregon për vështirësitë që është duke hasur në shtëpi, pasi është mësuar me veset e veta dhe këtu, duhet t’u nënshtrohet të tjera rregullave. “Ndonjëherë mendoj se ishte gabim”, shprehet Françeska për hyrjen në Big Brother, ndërsa Ermali preferon të heshtë.

Ajo fillon të flasë për lidhjet që ka pasur dhe tregon më hollësisht për njërën prej lidhjeve. Ajo tregon që në lidhjet e saj të para karakteri i saj ka qenë shumë herë më ndyshe se ky që është sot. “Ai më donte vetëm për kukull”, tregon ajo për njërën prej lidhjeve që ka pasur. Françeska tregon për tradhtinë që ka marrë nga i dashuri i saj dhe thotë se pas saj, gjërat nuk ishin më si më parë, edhe pse mund të ishte gati që ta falte. Ajo thotë se janë gjestet e vogla ato që e bëjnë për vete dhe merr shembull këtu lidhjen e Erionit dhe Klaudjas. “Jo se i kam zili, por asnjëherë s’më ka ndodhur të kem një lidhje si ata të dy, ndoshta e kam unë gabimin”, shprehet Françeska. Ermali mendon se shkaku që ajo kërkon një lidhje të vërtetë, është se ka kaluar shumë lidhje dhe tashmë asgjë nuk i bën përshtypje.

Ermali mendon se ajo në një farë mënyre ia imponon një mashkulli që të sillet pa i kushtuar rëndësi detajeve, në lidhje me të. Françeska tregon për veten dhe thotë se i ndodh shpesh që të ketë luhatje humori dhe kjo i bën që t’i mendojë gjërat ndryshe. “Dhe një njeri që ishte tamam, do ta merrte fati me patjetër!”, thotë ajo me keqardhje për të dashurin e saj që është në burg.

Më pas dy banorët hyjnë, brenda duke u bashkuar me pjesën tjetër të banorëve.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:

Meda and Francis out in the garden and the sound of a quiet music, start talking. Francis shows the difficulty that is encountered at home, after their accustomed habits and here, should be subject to other rules. "Sometimes I think that was wrong," said Francis to enter the Big Brother, while Ermali prefers to remain silent.

She starts to talk about the links that had more detail and shows one of the links. It shows that in its first links her character has been very differently than it is today. "He just loved the doll," she says to one of the links it has had. Francis tells of betrayal that has taken from her boyfriend and says that afterwards, things were not as before, though they may be ready to forgive him. She says they are small gestures that make for themselves and take an example here and Klaudjas Erion connection. "Not that I envy, but I do not never happened to have a connection to those two, I've probably mistake," says Francis. Meda, thinks that the reason that it requires a real connection is that it has already spent a lot about nothing and unimpressed.

Meda, thinks that it somehow imposes a man to act without due regard to the details, in connection with it. Francis points to himself and says it often happens to have humor and this fluctuation makes them think of things differently. "And a man who was literally, would definitely take the chance!" She says ruefully to her boyfriend who is in prison.

Then two people enter, inside, joining the rest of the population.

No comments:

Post a Comment