Monday 12 March 2012

Françeska dhe Lorena bisedojnë për Ermalin dhe Gracianon

Françeska dhe Lorena dalin në oborr për të pirë cigare dhe fillojnë të bisedojnë me njëra-tjetrën. Ato thonë se gjëndja në shtëpi nuk është më si më parë. Dy vajzat thonë se banorët janë qetësuar që pas spektaklit dhe nuk po debatojnë më për gjëra të kota.

Vajzat fillojnë të flasin për dy djemtë, Ermalin dhe Gracianon. Françeska thotë se Ermali është bërë më i dashur me të, në krahasim me më parë. Ajo thotë se tashmë janë më të afërt mes tyre dhe duket se e kanë kaluar problemin e puthjes përpara kamerave. Françeska pyet Lorenën për mardhënien e saj me Gracianon. “Si po shkon me Gracianon, se më dukeni pak të largët” e pyet Françeka Lorenën. Ajo i përgjigjet “mirë, po nga njëra anë nuk dua të lidhem shumë, por po kalojmë mirë”. Lorena thotë se do që ta marrë lidhjen me Gracianon me sportivitet dhe që ajo të ndodh avash-avash dhe shton “nuk dua që të hapem shumë”.

Ndërsa Lorena flet për mardhënien e saj me Gracianon, Françeska thotë se e ka marrë shumë malli për Ermalin. “Më ka marrë malli ta puç çik, pse ma bën mua këtë” thotë Françeska duke iu referuar faktit se Lorena e ka pranë Gracianon dhe Klaudja po ashtu Erionin.

Më pas dy vajzat futen brenda, por pjesa tjetër e banorëve kanë shkuar të lahen në pishinë. Vlashi, gardiani i radhës, shoqëron tre të burgosurit në dush dhe Françeska shkon pranë tij dhe ndihmon të dënuarit duke u sjellë rrobat e lara që do të veshin.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Francis and Lorraine come into the yard to smoke and start talking to each other. They say the situation at home is no longer as before. Both girls say that residents are calm after the spectacle and not to argue on useless things.

Girls begin to talk about two guys, and Gracianon meda. Francis says that Ermali has become fond of, compared with before. She says that now are closer between them and seems to have passed the problem of kissing before the cameras. Francis asks Lorenën for its relationship with Gracianon. "How are you going to Gracianon, that strike me a little remote" Françeka Lorenën asks. She responds "well, if one side does not want to connect more, but good move." Lorena says she wants to get connection with sportivitet Gracianon and that it happens slowly and adds "I do not want to flatten out much."
While Lorena talks about her relationship with Gracianon, Francis says he has received many goods for meda. "I miss them putsch DAB, why then does me this," Francis says referring to the fact that Lorena has at Gracianon and Claudia also Erion.

Then two girls get in, but the rest of the residents have gone to bathe in the pool. Vlashi, the guardian of order, accompanies three inmates in the shower and Francis goes with him and helps offenders being brought to the washed clothes to wear.

No comments:

Post a Comment