Saturday 3 March 2012

Françeska-Liamit: “Ty nuk t’i marr fjalët për keq”

Disa nga banorët, pas debatit dhe opinioneve të cilat i kanë shprehur edhe hapur në debat, shkojnë në dhomën e gjumit për të fjetur.

Disa nga banorët vazhdojnë të jenë ende zgjuar dhe fillojnë të flasin, duke hapur tema nga më të ndryshmet dhe duke treguar histori personale.

Liami dhe Françeska fillojnë të flasin në dhomën e gjumit dhe kërkojnë që të sqarohen me njëri-tjetrin. Françeska thotë se e njeh shumë mirë Liamin dhe nuk ndihet asnjëherë keq nga fjalët e tij. Më pas ajo shprehet për banorët e tjerë: “Do t’i kafshoj të gjithë”. “Edhe mua?”, pyet Ermali dhe qesh. “Ty dhe Ermalin do t’ju lë për në fund”, shprehet Françeska. “Do t’ju kafshoj unë ju të dyve”, thotë Liami duke qeshur.

Më pas banorët shtrihen për të fjetur gjumë dhe Ermali dhe Françeska shtrihen sërish më njëri-tjetrin duke u përqafuar e duke pëshpëritur më njëri-tjetrin me zë të ulët.

Më vonë, të gjithë banorët shtrihen për të fjetur gjumë.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Some of the residents, after debate, and opinions that were expressed openly in the debate, go to the bedroom to sleep. Some locals still continue to be smart and start talking, opening a wide variety of topics and personal stories. Liami and Francis began to speak in my bedroom and seek to clarify with each other. Francis says he knows very well Liamin and never feels sorry his words. Then she says to the other residents: "I will bite everyone." "Even me?" Asks Ermali and laughs. "You and I will leave for meda end," says Francis. "I'll bite you to you both," says Liami laughing. then extended to residents and Ermali asleep and Francis stretching back each other by whispering embraced one another in a low voice. Later, all the residents to lie asleep.

No comments:

Post a Comment